LUFTHANSA PRZEPRASZA ZA STRAJKI
Dear Passengers,
W wyniku akcji strajkowej prowadzonej w ciągu ostatnich dwóch tygodni przez ‘Vereinigung Cockpit’ (VC), z powodów niezależnych od Państwa znaleźliście się Państwo pod ogromną presją i byliście narażeni na niezadowolenie klientów. W imieniu Lufthansy chciałbym gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację.
Do wczoraj, Lufthansa zmuszona była odwołać łącznie 4 461 rejsów, co miało negatywne konsekwencje dla ponad pół miliona pasażerów na całym świecie.
Niewątpliwie jest to dla Państwa niewielkim pocieszeniem, ale chciałbym zapewnić, że zarówno nasz zespół jak i opiekunowie klientów wraz z personelem lotniskowym, pracownikami biur miejskich oraz zespołów serwisowych, którzy w większości pozostają w cieniu głównych wydarzeń, dołożyliśmy wszelkich starań, aby zminimalizować niekorzystne skutki zaistniałej sytuacji i zapewnić naszym pasażerom jak najlepsze alternatywne rozwiązania. Niestety, ze względu na przeciążone linie telefoniczne, wystąpiły również problemy techniczne z brakiem łączności z naszym centrum serwisowym, za co gorąco przepraszamy.
W chwili obecnej mamy nadzieję, że akcja strajkowa dobiegła końca. Chciałbym podkreślić, że jestem otwarty na dialog i sugestie z Państwa strony na temat lepszej współpracy nie tylko na co dzień, lecz przede wszystkim w podobnych sytuacjach kryzysowych.
Polegamy na ścisłej współpracy z Państwem i wierzymy, że podobne problemy mogą być przezwyciężone jedynie przy naszym wspólnym wysiłku. Partnerskie stosunki z profesjonalnie działającymi biurami podróży w Polsce są niezwykle istotne dla Lufthansy w perspektywie jej dalszego rozwoju i zaangażowania na rynku polskim od 1971 roku. Po 45 latach naszej działalności, z całą pokorą przyznajemy, że nadal musimy się uczyć i doskonalić, by w przyszłości lepiej stawiać czoła wyzwaniom.
W imieniu całego zespołu Lufthansy w Polsce dziękuję Państwu za współpracę i zaufanie, które pokładacie w Lufthansie.
Z poważaniem
Frank Wagner
Country Manager Poland
Lufthansa Group