SPECJALISTYCZNE WYSZUKIWANIE
TANICH BILETÓW LOTNICZYCH

Logo Flight Expert - planeta Ziemia, trzy samoloty i niebiesko czerwony napis flight-expert.pl

dawniej

LEMITOURS – Centrum Podróży Lotniczych i Egzotycznych,

niekwestionowany lider w Polsce i Europie Wschodniej w zakresie wyszukiwania tanich rozwiązań, kombinacji i połączeń lotniczych, obsługujący aranżację i sprzedaż biletów lotniczych dla czołowych touroperatorów egzotycznych, biur podróży, dużych firm i klientów korporacyjnych, turystykę biznesową, media, podróżników oraz indywidualnych turystów - od 15 lat na rynku Polskim, od kilku lat także w Republikach Nadbałtyckich i Ukrainie, świadczący usługi także dla Polonii Amerykańskiej, Kanadyjskiej i Australijskiej, a od niedawna także dla rynków egzotycznych – poleca wszystkim swoim klientom - nową specjalistyczną usługę.

Wyszukiwanie systemowe biletów przy użyciu najnowszej generacji wyszukiwarek i rozwiązań technicznych oraz manualne, oparte o taryfy konsolidatorskie, specjalne, niepublikowane, air passy, taryfy touroperatorskie (dla wycieczek zorganizowanych), taryfy „nego”, add-ony i pro-raty dolotowe, linie lotnicze z całego świata, również nie posiadające przedstawicielstwa w Polsce, niedostępne w systemach rezerwacyjnych lub wymagające wystawienia biletu zagranicą czy lokalnie w krajach docelowych, atrakcyjne rozwiązania i rezerwacje grupowe… to tylko część naszych możliwości i sukcesów!

Najwięcej zapytań i zamówień dotyczy egzotycznych kierunków, gdzie nie docierają bezpośrednio z Europy żadne linie lotnicze lub dolatuje jedna czy dwie linie stosujące na połączenia bezpośrednie monopolistyczne bardzo drogie taryfy, do mniejszych miast czy wysp w odległych zakątkach Świata, poruszania się samolotami wewnątrz dalekich krajów na bazie airpassów kuponowych, strefowych lub milażowych, ...itp.

Do takich najczęstszych zapytań o wyszukanie tanich rozwiązań biletowych należą takie, które wymagają więcej niż dwóch odcinków podróży w każdą stronę, ale też czasem promocje nawet na loty bezpośrednie czy z jedną przesiadką…

połączenia do głównych oraz mniejszych miast w najbardziej popularnych krajach – do USA (także na Alaskę i Hawaje), Kanady, RPA, Kenii, Brazylii, Argentyny, Indii, Chin, Japonii, Australii, Meksyku, Tajlandii, Indonezji, Egiptu – ale także miast i krajów, które nie posiadają bezpośrednich połączeń z Europą;

połączenia do Peru, Boliwii, Chile (z Wyspą Wielkanocną), Ekwadoru (z Galapagos), Wenezueli;

połączenia na całe Karaiby i Antyle – zwłaszcza do mniej popularnych portów, lotnisk gdzie nie docierają czartery oraz do Ameryki Środkowej (Gwatemala, Kostaryka, Nikaragua);

połączenia do Afryki – m.in. Etiopia, Tanzania, Namibia, Zambia, Uganda, Rwanda, Mali, Kamerun, Nigeria, Senegal;

połączenia na Islandię, Grenlandię, Spitsbergen oraz dalekich destynacji Skandynawskich;

połączenia na Maderę, Azory, wyspy Kanaryjskie, Cabo Verde, Majorkę, Ibizę, Sardynię, Korsykę, Maltę czy Sycylię…;

połączenia do odległych miast Rosji, byłych Republik Radzieckich, krajów „Jedwabnego Szlaku”, krajów Kaukazu, Pakistanu i Mongolii;

połączenia na wyspy Oceanu Indyjskiego – Malediwy, Sri Lanka, Seszele, Komory, Mauritius, Madagaskar, Reunion, Andamany;

połączenia, zwłaszcza biznesowe, na podróże łączone do kilku krajów Bliskiego Wschodu, także Arabii Saudyjskiej, Iranu i Jemenu;

połączenia do Wietnamu, Kambodży, Birmy, Laosu, Nepalu, Bhutanu oraz na Taiwan;

połączenia na wszystkie wyspy Tajlandii, Malezji (także Borneo), Filipiny oraz Indonezji;

połączenia na Wyspy Pacyfiku i Oceanii – m.in. Nowa Zelandia, Fiji, Tonga, Samoa, Wyspy Cooka, Polinezja Francuska;

atrakcyjne taryfy Dookoła Świata nie tylko na wyloty z Polski;

AIR PASSY na loty wewnętrzne po Brazylii, Argentynie, Peru, Chile, Wenezueli, USA, Meksyku, Ameryce Środkowej, krajach MERCOSUR, Islandii, Norwegii, Etiopii, RPA, Cabo Verde, Iranie, Chinach, Indiach, Tajlandii oraz krajach sąsiednich i wspólnoty ASEAN-u, Filipinach, Indonezji, Malezji, Australii, Nowej Zelandii, wyspach Pacyfiku, wyspach Mikronezji.

SPECJALISTYCZNE WYSZUKIWANIE JEST USŁUGĄ BEZPŁATNĄ i zawartą w cenie biletu, w przypadku sfinalizowania u nas jego zakupu. Przyjęcie zapytania/zamówienia wymaga wpłaty KAUCJI po potwierdzeniu przyjęcia zlecenia. Wynagrodzenie nasze jest związane z wkładem pracy w wyszukanie atrakcyjnego połączenia oraz fachowej wyceny przez rzeczoznawców, bez względu na to czy przedstawiona oferta zostanie wykupiona czy nie.

Do czterech odcinków podróży, czyli na przykład Warszawa – Frankfurt - Nowy Jork - Frankfurt - Warszawa, przedstawienie oferty jest zazwyczaj bezpłatne, chyba że dotyczy sezonu, gdzie jest trudna sytuacja z miejscami, albo pasażer określa szeroki przedział poszukiwań, co wymaga przedstawienia kilku opcji oferty.

Jeżeli zamawiający wykupuje bilety z otrzymanej od nas oferty, kaucja jest zwracana poprzez przekazanie jej jako zaliczka na poczet zakupu biletów. W razie rezygnacji lub zakupu w innym biurze – kaucja staje się naszym wynagrodzeniem za usługę specjalistycznego wyszukiwania.

Dział operacyjny FLIGHT-EXPERT.PL, ze względu na różnice czasowe na różnych kontynentach oraz bardzo dużą ilość obsługiwanych rezerwacji lotniczych i turystycznych, pracuje w systemie 3-zmianowym niemalże 24 godziny na dobę, czasem także w dni wolne.

Kaucja ma na celu zabezpieczenie wynagrodzeń firmy i jej personelu z tytułu wielu godzin wyszukiwania atrakcyjnych cenowo połączeń lotniczych, uniknięcia zapytań fikcyjnych i niepoważnych, oraz istotnego zabezpieczenia przed nieuczciwymi turystami indywidualnymi czy firmami, które zlecały nam bardzo złożone koncepcje przelotów, tylko w celu - aby z gotowym wynikiem wyszukanego przez naszych najlepszych specjalistów najtańszego rozwiązania czy gotowym szablonem rezerwacji – pójść do konkurencji czy wynalezionego rozwiązania nie kupi gdzie indziej o kilkadziesiąt złotych taniej.

Czy też mało zdecydowany klient sprawdza sobie podając fikcyjne daty, ile go może kosztować wymarzona skomplikowana podróż, na którą planuje polecieć za kilka lat, a może wcale, gdy wiadomo, że taryfy, rozkład lotów i dostępność miejsc w samolotach będzie zupełnie inna niż aktualnie.

Podobne rozwiązania wymagające wpłaty kaucji czy depozytu zostały już wcześniej wprowadzone w zakresie złożonych imprez turystycznych „na zamówienie”, wymagających opracowania autorskiego programu zwiedzania dla wycieczek dłuższych niż 14 dni i obejmujących więcej niż 2 kraje i forma ta doskonale sprawdziła się.

Także niniejsza oferta lotnicza kierowana jest wyłącznie do uczciwych odbiorców, którym z góry dziękujemy za zrozumienie powyższej sytuacji, powierzone na zaufanie oraz wyrozumiałość!

ZASADY WSPÓŁPRACY & WYSZUKANIA OFERTY

(wymienione ograniczenia, wymagania i restrykcje nie dotyczą bardzo stałych zaufanych klientów, obsługiwanych firm, wybranych touroperatorów i biur podróży oraz wybranych klientów korporacyjnych)

WYSOKOŚĆ KAUCJI (*)

  • 100 PLN przy trasach do 5-6 odcinków podróży.
  • 200 PLN przy trasach do 7-8 odcinków podróży.
  • 300 PLN przy trasach do 9-10 odcinków podróży.
  • 50 PLN za każdy alternatywny termin (jeżeli data wylotu jest elastyczna).
  • kwota negocjowana - w przypadku bardzo złożonych taryf powyżej 10 odcinków podróży.
  • powyżej 10 osób w grupie zasady współpracy ustalamy indywidualnie.

Wpłata kaucji dotyczy jednej rezerwacji bez względu na to czy jest w niej jedna osoba czy kilka. Jeżeli zamówienie dotyczy 10 osób lub więcej, ustalamy indywidualne warunki, jako że wchodzimy w opcję rozpoznania także taryf grupowych. Jedna nieznaczna modyfikacja rezerwacji (na przykład odcinek o innej porze dnia) jest w dopuszczalna cenie. Kolejne zmiany mogą wymagać oddzielnego zapytania.

(*) w przypadku 2 lub więcej osób, kaucja dotyczy przelotu wszystkich pasażerów na tej samej trasie, w tych samych datach i tymi samymi rejsami, w razie planowanego rozdzielenia grupy, czy np. innej daty powrotu niektórych osób – każda nowa kombinacja połączeń zostanie przyjęta, jako nowe niezależne zapytanie;

(**) w razie wpłaty kaucji tylko za jednego pasażera, gdy w rzeczywistości planowana jest podróż większej liczby osób, wyszukiwanie połączeń zostanie dokonane w oparciu o dostępność miejsc dla 1 osoby (np. gdy będzie to ostatnie miejsce), rezerwacja lotnicza na najtańszą opcję zostanie założona na jedno nazwisko i nie daje żadnej gwarancji, że pozostali pasażerowie będą mogli polecieć w tej samej cenie, zapytanie o jedno miejsce także wyklucza wyszukiwanie taryf typu „companion ticket” czyli ze zniżką dla drugiej osoby gdy planują podróż razem;

GWARANCJA USŁUGI

PASAŻER OTRZYMUJE OD JEDNEJ DO KILKU WYSZUKANYCH OPCJI połączeniowych i cenowych, w sekwencji od najtańszej do droższych, ale zbliżonych do jego specyfikacji zamówienia – specyfikacje planu podróży zamieszczamy poniżej. Wśród tych propozycji, znajdzie się także jedna lub dwie opcje połączenia najwygodniejszego np. bezpośredniego, jeśli takie istnieje lub obejmujące najkrótszy czas podróży.

Wyników wyszukiwania może być mniej lub tylko jedno jeżeli:

  • na danej trasie jest tylko jedna taryfa czy jeden przewoźnik, a wiele połączeń danego dnia, wtedy przesyłamy np. jedną opcję taryfową, ale kilka opcji godzinowych;
  • opcja najtańsza i opcja najwygodniejsza są jednakowe, przez co nie ma konieczności przedstawiania ofert droższych i połączeń mniej komfortowych;
  • kiedy znaleziona taryfa (jedna lub dwie) są na danej trasie atrakcyjne, a wszystkie inne znacznie wyższe od najniższej.

Usługi wyszukiwania specjalistycznego dotyczą wyłącznie przelotów rejsowych i nie obejmują czarterów, lotów specjalnych i wynajętych.

Wyniki wyszukiwania są aktualne wyłącznie w oparciu o stan wolnych miejsc na chwilę opracowania oferty i są niezwłocznie przesyłane klientowi jedynie drogą e-mailową.

Wyniki wyszukiwania nie obejmują, lub mogą nie obejmować, opcji łączonych poprzez kombinacje połączeń rejsowych IATA z tzw. tanimi liniami. Uzasadnieniem jest fakt dużej niesolidności tanich linii w zakresie odwoływania lotów i nagłych istotnych zmian rozkładu. Na tanie linie nie ma także możliwości zakładania rezerwacji bez uprzedniej zapłaty za bilet, nawet, jeśli wyszukana opcja okaże się najtańsza.

Na opcję najtańszą oraz opcję najwygodniejszą, pasażer ma gwarantowane założenie rezerwacji lotniczej oraz gwarancję miejsca w samolocie i ceny do chwili wykupienia biletu, termin wykupienia wynika z zastosowanej taryfy.

W razie nie wykupienia biletu w terminie, pierwsza próba odnowienia utraconej rezerwacji jest bezpłatna, w razie braku miejsc w wyszukanej najtańszej taryfie – należy złożyć nowe zapytanie.

CZAS REALIZACJI WYSZUKANIA

  • 24 godziny - jeżeli wylot ma nastąpić w ciągu 7 dni od dnia przyjęcia zlecenia;
  • 48 godzin - jeżeli wylot ma nastąpić w ciągu 30 dni od dnia przyjęcia zlecenia;
  • 72 godziny - jeżeli wylot ma nastąpić w ciągu 60 dni lub więcej od dnia przyjęcia zlecenia;
  • 7 dni w przypadku bardzo złożonych taryf powyżej 10 odcinków podróży.

W praktyce dla zapytań otrzymanych rano, tego samego dnia pasażer otrzymuje kompleksową ofertę, chyba że jego trasa wymaga kontaktu z przedstawicielstwami linii lotniczych za granicą.

UWAGI :

  • z powyższego limitu godzinowego wykluczone są soboty, niedziele i święta (cała doba) oraz piątki i dni przedświąteczne (po godzinie 1800);
  • na wyszukanie atrakcyjnych połączeń na okres: Świąt Bożego Narodzenia i/lub Nowego roku (15 grudnia-10 stycznia), ferii zimowych (20 stycznia-10 luty), weekendu majowego (20 kwietnia-10 maja) oraz wakacji (20 czerwca – 30 sierpnia) przysługują dodatkowe 24 godziny;
  • bilety lotnicze możemy wystawiać tylko z biura głównego (poniedziałek-piątek w godzinach 08:00-18:00), prosimy zwrócić uwagę i w takich terminach składać zamówienia, aby określony w taryfie danej linii lotniczej limit wykupienia biletu nie wypadał w dni wolne lub poza godzinami pracy.

TREŚĆ ZAPYTANIA

Przesłane zapytanie powinno zawierać następujące dane:

  • imiona i nazwiska pasażerów (nie przyjmujemy zamówień bezimiennych)
  • kontakt e-mail oraz numer telefonu
  • posiadane obywatelstwo według paszportu
  • w przypadku tras spoza Polski - numer biletu dolotowego lub nazwa przewoźnika, którym jest dolot
  • trasa przelotu na zasadzie miasto-miasto lub jeden kraj-jeden kraj (wyszukanie połączeń np. z Berlina, Frankfurtu, Pragi, Londynu czy Madrytu wymaga już oddzielnego zapytania)
  • daty podróży oraz ich elastyczność nie więcej jak +/- 3 dni.

PREFERENCJE I WARUNKI

Pasażer może określić następujące preferencje :

1. maksymalny limit cenowy za osobę brutto (bilet lotniczy ze wszystkimi niezbędnymi opłatami i podatkami), wstępnie wtedy określimy czy złożone zapytanie jest realne;

2. maksymalny czas podróży od startu do godziny przylotu do miejsca docelowego, to samo dotyczy długości podróży powrotnej gdyż preferencje mogą być inne;

3. maksymalną ilość przesiadek w każdą stronę;

4. maksymalną długość oczekiwania w każdym porcie tranzytowym;

5. wykluczyć wybrane kraje przesiadkowe (ze względu np. na brak posiadania wizy) lub nielubiane lotniska;

6. wykluczyć miasta lub połączenia, w których przesiadka wymaga zmiany lotniska;

7. wykluczyć miasta lub połączenia, w których przesiadka wymaga oczekiwania w godzinach nocnych;

8. wykluczyć wybrane linie lotnicze;

9. wykluczyć wybrane typy samolotów;

10. określić najpóźniejszą datę/godzinę przylotu do miejsca docelowego oraz najpóźniejszą datę/godzinę przylotu powrotnego do Polski czy innego miejsca zakończenia podróży (np. przy podróżach służbowych).

Brak określenia preferencji traktujemy jako dowolność zapytania i w pierwszej kolejności kierujemy się atrakcyjnością ceny.

ZAPYTANIE OTWARTE

Zapytaniem otwartym określamy wyszukiwanie bardziej dowolnych połączeń, dat podróży czy miejsc w danym kraju lub regionie lub w razie nie określenia miejsca przeznaczenia. Limit cenowy w takich przypadkach jest traktowany jedynie, jako sugestia, a nie warunek, a kaucja nie jest zwracana w razie nie skorzystania z żadnej opcji. Przykłady takich zapytań otwartych :

- „wylot do Bangkoku (przykład) w dowolnych datach przez cały kwiecień (przykład) tak, aby pobyt trwał 14-15 dni (przykład) ”;

- „wylot z dowolnego miejsca w Polsce (przykład) do dowolnego miasta w Brazylii (przykład) w podanych (+/- 3 dni) datach”;

- „wylot z dowolnego miasta Europy (przykład) do Nowego Jorku (przykład) w podanych (+/- 3 dni) datach”;

- „wylot z dowolnego miasta Polski czy Europy (przykład) do >>dowolnego miejsca wypoczynkowego gdzie jest ciepło<< (przykład) w podanych (+/- 3 dni) datach”;

- „wylot na weekend (podany lub dowolny) do dowolnego miasta/stolicy europejskiej (przykład) , gdzie są połączenia bezpośrednie”(przykład) ;

- „chcę zobaczyć w Chinach (przykład) : Pekin, Xian, Szanghaj, Kunming, Guilin i Kanton (przykład trasy) – podaję przedział czasowy lub datę przylotu, w każdym mieście 2-3 dni (przykład) , kolejność dowolna” (przykład) ;

- jakiekolwiek inne dowolne zapytania podobnej treści, bez dokładnie sprecyzowanego miejsca wylotu i/lub przylotu, i/lub czasu podróży, i/lub długości pobytu, i/lub kolejności trasy…. Itp.

W przypadku „zapytania otwartego” klient otrzymuje kilka propozycji (z wyjątkiem „różnej kolejności zwiedzania” i ma zakładane 3 rezerwacje lotnicze na najtańsze opcje oraz gwarancję miejsca w samolocie i ceny do chwili wykupienia biletu (termin wykupienia wynika z zastosowanej taryfy), ale w żadnym przypadku kaucja nie jest zwracana, jeśli nie wykupi żadnej z przedstawionych opcji.

WPŁATA KAUCJI

Kaucję należy wpłacić dopiero, gdy specjaliści naszej firmy potwierdzą e-mailem zwrotnym, że podejmują się wyszukiwania.

Może nastąpić odmowa przyjęcia zapytania, w razie np. zbyt niskiego górnego limitu cenowego na danej trasie, niemożliwości spełnienia kryteriów przesiadkowych, nierealnego sugerowanego czasu podróży, bardzo trudnej dostępności miejsc w wybranym okresie, braku możliwości przyjęcia do realizacji z powodu dużej liczby zapytań w danym dniu… itp.

Po otrzymaniu potwierdzenia zwrotnego, należy wpłacić ustaloną kaucję przelewem bankowym oraz przesłać potwierdzenie e-mailem.

ZWROT KAUCJI

Kaucja jest zwracana w całości w formie przelewu zwrotnego jeżeli :

  • zleceniobiorca nie przedstawi żadnej oferty ze względu na brak miejsc w samolotach na podanej trasie i w podanym przedziale czasowym;
  • zleceniobiorca nie znajdzie, co najmniej jednego połączenia w podanym przez klienta maksymalnym limicie cenowym, jeżeli taki był warunkiem;
  • zleceniobiorca nie znajdzie, co najmniej jednego połączenia spełniającego określone przez klienta „preferencje i warunki”;
  • zleceniobiorca nie przedstawi oferty w deklarowanym czasie na jej przygotowanie.

Kaucja jest zwracana w całości w formie częściowej zapłaty za bilety jeżeli :

  • pasażer wykupi bilety w jednej z wyszukanych opcji.

Kaucja jest zwracana w wymiarze 50% w formie przelewu zwrotnego lub w formie częściowej zapłaty za bilety jeżeli :

  • pasażer nie może skorzystać z założonej rezerwacji, ale w jego miejsce poleci tymi samymi rejsami i wykupi bilet inna osoba, pod warunkiem, że połączenia i zastosowana taryfa będzie dostępna;
  • pasażer zdecyduje się przed wykupieniem biletu na zmianę rezerwacji na inne daty, ale w oparciu o tę samą taryfę, trasę i linię lotniczą, pod warunkiem dostępności miejsc i nie więcej niż na podane 3 alternatywne terminy;
  • w przypadku zapytań łączonych biletowo-turystycznych, gdy uda się znaleźć tani przelot w podanym limicie, a nie potwierdzi się żaden z wybranych, co najmniej 3 hoteli;

BRAK ZWROTU KAUCJI

Kaucja nie jest zwracana w żadnej formie jeżeli :

  • pasażer nie wykupi biletów w żadnej z wyszukanych opcji;
  • pasażer dokona zwrotu biletu (o ile zastosowana taryfa zezwala na zwrot);
  • pasażer utraci gwarantowaną rezerwację z własnej winy (np. poprzez tzw. double booking, czyli podwójne blokowanie miejsc na te same rejsy w różnych agencjach lub nie dokona w terminie zapłaty za bilety);
  • zakupiony lot nie dojdzie do skutku nie z naszej winy (np. odwołania z winy linii lotniczej, warunków pogodowych, przyczyn politycznych itp.) – w takich sytuacjach o odszkodowania należy zwracać się bezpośrednio do linii lotniczych;
  • nastąpi istotna zmiana rozkładu uniemożliwiająca realizację całej podróży.

WAŻNE INFORMACJE

W zakresie zlecenia „specjalistycznego wyszukiwania tanich biletów lotniczych” pasażer przyjmuje do wiadomości :

  • większość najtańszych taryf lotniczych ma charakter bezzwrotny i niezmienialny, a ewentualne zmiany lub tzw. upgrade do wyższej taryfy wymaga dodatkowej opłaty;
  • przedstawione zasady i formy współpracy dotyczą wyłącznie biletów zakupionych w naszym biurze;
  • wyszukiwanie połączeń odbywa się całodobowo, ze względu na różnice stref czasowych, a niektóre taryfy wymagają bieżącego kontaktu z liniami lotniczymi i kontrahentami zagranicznymi;
  • przesłana oferta dotyczy wyników wyszukiwań na chwilę jej opracowania, tylko założone rezerwacje gwarantują miejsce, niezmienność cen i połączeń;
  • FLIGHT-EXPERT.PL odpowiada wyłącznie za wyszukiwanie połączeń lotniczych, prawidłowość założenia rezerwacji oraz wystawienia biletu i tylko te czynniki są przedmiotem naszej usługi;
  • bilet lotniczy jest wystawiany w imieniu i na rzecz linii lotniczej, od momentu zakupu biletu za skutki podróży i status lotów odpowiada przewoźnik w myśl stosownych przepisów międzynarodowych dot. rozkładowych przewozów pasażerskich;
  • przed zakupem biletu pasażer jest zobowiązany zapoznać się z warunkami i restrykcjami zastosowanej taryfy;
  • sytuacja z dostępnością tanich miejsc zmienia się z minuty na minutę, znalezienie przez pasażera po przedstawieniu naszej oferty tańszych połączeń nie stanowi podstawy do zwrotu kaucji.

Jeżeli pasażer od momentu otrzymania naszej oferty, a przed wykupieniem biletu, poinformuje nasze biuro o możliwości tańszego połączenia lub pojawieniu się promocji i faktycznie okaże się ona dostępna na te same daty, FLIGHT-EXPERT.PL gwarantuje rezerwacje i sprzedaż takiego biletu (taryfa kalkulowana przez system rezerwacyjny plus opłata za wystawienie biletu, która może się różnić od oferowanej gdzie indziej). Nie dotyczy to następujących sytuacji:

  • tak zwanych przekłamań w systemach rezerwacyjnych, gdzie zazwyczaj po kliknięciu „dalej” oferta okazuje się fikcyjna;
  • ofert dostępnych wyłącznie on-line oraz do sprzedaży wyłącznie przez strony lub biura linii lotniczych;
  • ofert wynalezionych na zagranicznych portalach biletowo-turystycznych;
  • ofert internetowych pozwalających na opłacenie biletu jedynie kartą kredytową, w szczególności wystawioną przez bank danego kraju;
  • przelotów czarterowych i tanich linii;
  • biletów zakupionych dla pasażera przez osoby, rodziny czy firmy, przebywające zagranicą;
  • biletów bezpłatnych z programów lojalnościowych „frequent flyer” i biletów pracowniczych lub branżowych;
  • połączeń na linie lotnicze, gdzie nasze doświadczenie wykazało podważenie wiarygodności i solidności usług danego przewoźnika lub linii lotniczych z tzw. „czarnej listy UE”;
  • połączeń przez tereny zagrożone działaniami wojennymi i terroryzmem (m.in. Irak, Afganistan, Pakistan, Somalia, Sierra Leone, Liberia, Kongo, Czad, Haiti) oraz połączeń przez Tel Aviv;
  • innych ofert i taryf nie dostępnych poprzez agentów lotniczych i biura podróży.

Przesyłana oferta „specjalistycznego wyszukiwania” zawsze zawiera w każdej podanej cenie opłatę za wystawienie biletu. Jest ona wkalkulowana na zasadzie „NEGO” – jest ona adekwatna to czasu i wkładu pracy, tak aby Państwo byli jak najbardziej zadowoleni. Nie jest to opłata stała, ani procentowa. Czasem jest niższa, aby zmieścić się w uzgodnionym limicie – czasem wyższa, jeśli wyszukane rozwiązanie jest unikalne i oparte o bardzo złożone, niekiedy niedostępne na polskim rynku taryfy.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!!!